onsdag 26 november 2008

Ungdomsvokabulär

Med direkt koppling till förra inlägget ger jag er sidan ungdomar.se. Jag har ju länge undrat varför en sån trevlig och inte alls särskilt bitter ung fröken som jag själv inte har lyckats skaffa någon kille trots idoga försök. Jag går in på ett av diskussionsforumen på ungdomar.se och lär mig dels att det finns hur många som helst (vilket jag annars har ansett vara det största problemet) och att det bara är att plocka för sig, och dels att man borde "sexa" någon för att få den att bli intresserad. Vette tusan vad det betyder (kanske borde fokusera på att ta reda på vad det innebär). Jag lär mig även om kaffebröd, lathet, och ett och annat angående plastkassar.

Kan inte låta bli att tycka att ungdomskommunikation var bättre när det inte var killen i filmen som hade skrivit brevet.


1 kommentar:

  1. Jag vill också veta vad "sexa" betyder. Helt sjukt, kidsen på den där sidan är typ tretton.

    SvaraRadera